Recent am participat la aniversarea de 15 ani a unei companii, care îmi este și client. De mai bine de 1 an de zile lucrez cu top managementul acestuia pe obiectivele de creștere. La eveniment am avut plăcerea să cunosc câțiva dintre partenerii lui de business, iar unul dintre ei m-a dat efectiv pe spate.
Hai să îți povestesc cum s-a întâmplat. Evenimentul a fost deschis oficial de discursul fondatorilor, aceștia fiind și top managerii companiei. Alături de ei a mai vorbit reprezentantul unui partener strategic german. Pe modelul, neamțul face mai mult decât zice, observ că scoate o hârtiuță pe care își notase 6 numere legate de experiența cu clientul meu. Eu nu am reținut decât 2 numere: 0 reclamații și 0 erori. Wow! Când neamțul îți spune acest lucru, înseamnă că faci o treabă a naibii de bună.
Mai spre seară, la un pahar de vin, am mai aflat ceva la fel de tare: standardul de calitate oferit de compania românească nu l-au găsit până acum niciunde pe glob și produsele lor se regăsesc în multe dintre mașinile pe care le conducem zi de zi. Și recunoașterea aceasta, repet, vine de la un neamț 😊.
Sigur că știam valoarea pe care o livrează clientul meu, însă după ce auzi așa ceva direct de la unul dintre clienții lui, parcă îți dorești să primești și tu astfel de recunoaștere, natural, fără să o ceri. În cât timp ajungi aici? Probabil ani, însă mai important este să rămâi acolo, în mintea și inima clientului, ceea ce transformă această cursă dintr-una de distanță scurtă într-un maraton.
Am plecat de acolo bucuros că am ocazia să le fiu alături și să creștem împreună. Nu în fiecare zi auzi astfel de ”testimoniale” autentice. Grija pentru client, preocuparea constantă pentru a găsi cele mai bune soluții la problemele și nevoile lui, trebuie să fie generatorul de valoare.
Pe curând,
Adi